mandag 27. januar 2014

Nyt dagen

Det kjennast verkeleg ut som vi nærmar oss våren no, altså! Snart ferdig med januar, og her i Trondheim er det framleis like tørt (og kaldt). Ungane snakkar dagleg om kor gjerne dei skulle hatt snø, men eg kjenner at det ikkje er så viktig for min del. Ikkje no når det går mot slutten av januar, det er ein månad sidan sola snudde, og snø eller ikkje snø, det er lysare ute! Sol rett inn i stova. Gult og varmt lys. Og inne kan vi nyte tulipanar og peisvarme og kvarandre. Herleg!
I helga har verdas snillaste morfar vore på besøk her, og Alfred jublar over at det er framgang i oppussinga av rommet hans. Det skal nok bli bra! No må berre mammaen og pappaen vere like flittige som morfar, og få ting gjort…! Eg er nok flinkare til vaffelsteiking og småtteri enn til dei store prosjekta. (Skranglebekken!) Men jammen er det koseleg med saft og vaflar ved kjøkkenbordet også! Liten mugge passar fint til små barnehender, så får ein til meir sjølv! Det er meistring! Stas!

Det er kvardag igjen. Ingen gjestar og ingen andre heime enn meg sjølv. Eg elskar verkeleg å ha besøk, men det er når eg puslar aleine at eg får ting gjort… I dag er det berre trening som står på programmet, og eg har enno eit par timar til eg må komme meg i veg. Så først skal eg skru på kaffemaskina, så må eg skru på varmen på syrommet, så lage kaffe og nyte den i godstolen ved vinduet, mens syrommet blir varmt. Deretter er det kreatid. Herleg! Ja, eg veit det. Det er verkeleg akkurat så luksus som det høyrast ut. Heldige, heldige oss som bur her, og som kan vere heime når vi ikkje er i stand til å vere på jobb…

Nyt dagen du også!

5 kommentarer:

  1. Fantastisk fin tapet! Tipper dere har fått det utrolig fint hjemme hos dere :) Thomas hilser ;) Håper alt står bra til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koseleg å høyre frå deg! :) Ja, huset blir finare og finare....men det tar tiiid! Det er kanskje snart på tide at de kjem på besøk?! Det hadde jo vore kjekt å treffe dykk alle tre! Håper alt er vel!

      Slett
    2. Ja, det tar sikkert sin tid, men er jo ofte da enn får det som man vil til slutt også :) En vakker dag kjøper vi også et hus, og da skal vi dille i evigheter, he he. Hadde vært veldig koselig å kommet på besøk en dag, er en stund siden nå igjen. Vi får nevne det til de andre halvdelene, så kan de avtale seg imellom kanskje. De skal klatre is på torsdag var nevnt :)

      Slett
  2. Så koselig!
    Og ja, bare å nyte tiden nå som du er hjemme. Kos deg med kaffe, trening og sying og nyt den snø frie vinteren:)

    SvarSlett
  3. Vår ja! Hehe...her snør vi ned. Sent men godt. Ungene er i ekstase. Jeg liker også godt den tørre lette snøen. Håper det holder seg. Liker ikke slaps ;)

    God med besteforeldre som kan ta et tak. Småbarnsforeldre er som regel sliten og har nok med mye annet, så fint at de eldre bidrar. Vafler og saft er fantastiske barndomsminner!

    Uttrykket på bloggen er blitt superlekkert!
    Jeg er skikkelig misunnelig ;)
    Vil også ha!

    SvarSlett



blogger template by lovebird